POMOC

Aby wyszukać konkretne zadanie przejdź do pola wyszukiwarki (lewy, górny róg tego bloga) i wpisz tytuł zadania lub jego fragment po czym kliknij lupę lub "enter" na klawiaturze.

Obserwatorzy

Gala Otwarcia Akademii Stardoll

Gala Otwarcia Akademii Stardoll (czas na wykonanie zadania około 15 minut)

1. Stwórz i kup w StarDesign Hair nowy projekt fryzury.
Należy zaprojektować fryzurę i ją kupić. Może to być fryzura składająca się z 1 elementu za 1$ :)

2. Zaprojektuj i kup przynajmniej dwa artykuły w StarDesign Fashion na Galę.
Teraz projektujemy i kupujemy 2 ubrania. Ja wybrałam kombinezon za 50sm, żeby było najtaniej.

3. Zachowaj fryzure i strój jako Top Style.
Przechodzimy do Salonu Piekności, zakładamy fryzurę którą stworzyliśmy i zapisujemy. Teraz przechodzimy do apartamentu, do pokoju głównego, rozbieramy się ze wszystkiego co mieliśmy na sobie do tej pory, zakładamy strój który zaprojektowaliśmy i zapisujemy. Pamiętajcie tylko, że Top Style najlepiej zapisywać w garderobie czyli w pokoju głównym.

4. Zrób zdjęcie i zachowaj je w swojej Księdze Osiągnięć.
Teraz gdy już się przebraliśmy wykonujemy zdjęcie i zapisujemy do Księgi Osiągnięć.

Nagrody: szampan, 30sm, 2sp

7 komentarzy:

Adrianna pisze...

Mam problem z:• Gala Otwarcia Akademii Stardoll •, a dokładnie z tym podpunktem:

Zachowaj fryzure i strój jako top Style
Zakończone: 1 / 2

Nie zalicza mi fryzury. Co zrobić? Strój zaliczyło.

HarajukuGirlPL pisze...

Z tego co zauważyłam trzeba trochę namieszać, poprzebierać się, pozmieniać.... ja robiłam to 5 razy i też miałam 1/2
dopiero gdy kolejny raz zdjęłam wszystko z siebie i założyłam nowe ciuchy to zaliczyło

Anonimowy pisze...

Mi nie chce zaliczyć samej fryzury. strój zalicza!

Anonimowy pisze...

@ Anonimowy

a na pewno ją kupujesz? czy tylko projektujesz?
FRYZURE TRZEBA KUPIĆ!

ewa123 pisze...

ale ja zaprojektowałam dwa stroje i kupiłam dalej mi nie zalicza już robie to 5 raz co robić!?

HarajukuGirlPL pisze...

@ ewa123

najpierw zaprojektuj fryzurę, sprawdź czy na pewno zaliczyłaś zadanie, a potem zcznij projektować ubrania

Anonimowy pisze...

Ja kupiłam z 5 różnych zaprojektowanych przeze mnie ubrań i nie zaliczyło mi ani jednego!!!