POMOC

Aby wyszukać konkretne zadanie przejdź do pola wyszukiwarki (lewy, górny róg tego bloga) i wpisz tytuł zadania lub jego fragment po czym kliknij lupę lub "enter" na klawiaturze.

Obserwatorzy

Sportowa Stardoll

Sportowa Stardoll

1. Zaprojektuj i kup buty sportowe w StarDesign Fashion. Zostaną zachowane w Księdze Osiągnięć.
Projektujemy i kupujemy adidasy. UWAGA! Jeśli chcemy zaoszczędzić stardolary z poprzedniej nagrody, to możemy zastąpić adidasy za 8$ butami za 89sm, w ten sposób 8 stardolarów zostanie nam w kieszeni :)


2. Zaprojektuj i kup parę szortów w StarDesign Fashion. Zostaną one zapisane w księdze osiągnięć.
Projektujemy i kupujemy szorty. UWAGA! Jeśli chcemy troszkę zaoszczędzić z poprzedniej nagrody, to możemy zastąpić szorty za 8$ szortami za 6$, w ten sposób 2 stardolary zostaną nam w kieszeni :)


3. Zaprojektuj i kup sweter w StarDesign Fashion. Zostanie on zapisany w księdze osiągnięć
Projektujemy i kupujemy bluzkę sportową. UWAGA! Jeśli chcemy troszkę zaoszczędzić z poprzedniej nagrody, to możemy zastąpić bluzkę za 8$ koszulką za 4$, w ten sposób 4 stardolary zostaną nam w kieszeni :)



 Nagrody: opaska na głowę, 30sm, 2sp

16 komentarzy:

CiemnaStronaRacucha pisze...

W poleceniu mamy podane, że należy zaprojektować buty sportowe. Niestety trzeba je zaprojektować oraz KUPIĆ( podobnie jak spodenki i bluzkę), żeby zaliczyć zadanie.

HarajukuGirlPL pisze...

tak, własnie zauważyłam, że jest kilka błędów w zadaniach

Anonimowy pisze...

A ja zaprojektowałam i kupiłam wszystko i mi nie zaliczyło zadań :( co ja mam teraz zrobić ? pomocy !

Anonimowy pisze...

mam dokładnie ten sam problem, zadanie nie chce mi się zaliczyć, jeśli ktoś wie proszę o pomoc niech napisze do mnie na stardoll, malinowakrolowa

Anonimowy pisze...

Ja na początku zaprojektowałam buty, nie kupując ich zaliczyłam zadanie, lecz spodenki kupiłam i mi nie zaliczyło, trzeba pare razy próbować :(

Anonimowy pisze...

A jak ktoś nie ma stardollarów? :(

Anonimowy pisze...

To trzeba było nie wydawać tych 24 sd, które dostałaś za wcześniejsze zadanie. Ludzie myślcie...

Czy ktoś w końcu napisze chyba najistotniejszą rzecz - czy kupienie tych tańszych rzeczy naprawdę działa?

Anonimowy pisze...

tak, kupienie tych tańszych rzeczy naprawdę działa...;)

lovemalinowe pisze...

zaprojektowalam buty, chcialam kupic, ale nic sie nie dzieje... nie zabralo mi monet i nie zaliczylo. klikalam kilka razy, wylogowalam sie i zalogowalam jeszcze raz i nic.

Unknown pisze...

Mam duży problem. Zaprojektowałam te wszystkie rzeczy (za 24 sd które dostałam w poprzednim zadaniu) kupiłam je ale mi nie zaliczyło !
Teraz nie mam stardolarów i nie mam jak wypełnić zadania :C
Co robić ?

eliza.t..... pisze...

mam ten sam problem kupiłam 3 razy szorty i dalej nie zaliczyło mi zadania :(

zoorka64 pisze...

Z 40sd zmarnowałam na te zadanie, a i tak nie zaliczyłam .

Unknown pisze...

a ja to kupiłam 2 rzeczy i później mi zabrakło stardolarów i następnego dnia okazało się że nawet te dwie rzeczy nie są zaliczone

Unknown pisze...

ja wczoraj kupiłam dwie rzeczy bo na sweter mi nie starczyło więc weszłam następnego dnia na stardoll i się okazało że kompletnie nic nie jest zaliczone :(

Anonimowy pisze...

A gdzie mogę znaleźć te buty :/

Daniel Pawski pisze...

Ja za każdym razem wybieram buty sportowe https://butymodne.pl/sport-c3919.html ponieważ nawet na co dizeń bardzo dobrze mi się w nich chodzi. Lubię wygodę i miękka podeszwę.