POMOC

Aby wyszukać konkretne zadanie przejdź do pola wyszukiwarki (lewy, górny róg tego bloga) i wpisz tytuł zadania lub jego fragment po czym kliknij lupę lub "enter" na klawiaturze.

Obserwatorzy

Tournee Prasowe Callie 1 (wybór MODA)

Tournee Prasowe Callie Część 1 (po wcześniejszym wybraniu opcji MODA)

1. Przejdź do Stardesign Fashion i zaprojektuj 1 sukienkę, 1 parę spodni i 1 bluzkę.
Idziemy po linku do StarDesign Fashion i projektujemy 3 różne ubrania bez kupowania ich.

2. Idź do StarBazaaru i kup 2 artykuły, aby dopełnić Twój strój.
Następnie udajemy się na Bazar i kupujemy 2 przedmioty. W zadaniu jest jakiś błąd, bo mnie zaliczyło zadanie zaraz potym jak weszłam na Bazar... nie zdążyłam nic kupić :P

Nagrody: reflektor, 30sm, 2sp

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Ja też nic nie kupowałam :)