POMOC

Aby wyszukać konkretne zadanie przejdź do pola wyszukiwarki (lewy, górny róg tego bloga) i wpisz tytuł zadania lub jego fragment po czym kliknij lupę lub "enter" na klawiaturze.

Obserwatorzy

Ucieczka

Ucieczka

Zaserduszkuj 25 innych Ksiąg Osiągnięć.
Tutaj chyba nie trzeba tłumaczyć?... W skrócie: musimy znaleźć 25 osób, którym klikniemy serduszko w ich Księdze Osiągnięć. Możecie tutaj skorzystać z naszej strony, na której zamieszczone jest kilkanaście zaprzyjaźnionych dollek wraz ze swoimi Księgami Osiągnięć. Ja tak zrobiłam bo jest to o wiele wygodniejsze - nie trzeba szukać osób, które mają wykonaną przynajmniej jedną misję z serduszkiem :P

Nagrody: dziurka od klucza, 30sm, 2sp

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Wszystko fajnie ale brak stardollarów ;/

HarajukuGirlPL pisze...

@ Anonimowy

a do czego Ci w tej misji stardolary?

Unknown pisze...

zgadzam sie z HarajukuGirlPL

Unknown pisze...

PROSZĘ O SERCA DO MOJEJ KSIĘGI OSIĄGNIĘĆ :) MAM ICH ZEBRAĆ 50 A MAM 0 :( PROSZĘ ODWDZIĘCZĘ SIĘ TYM SAMYM TYLKO NAPISZCIE W KG KTO DAŁ :) nick na stardoll: Kina9877