POMOC

Aby wyszukać konkretne zadanie przejdź do pola wyszukiwarki (lewy, górny róg tego bloga) i wpisz tytuł zadania lub jego fragment po czym kliknij lupę lub "enter" na klawiaturze.

Obserwatorzy

After-Party Część 1

After-Party Część 1

1. Zaprojektuj maskę w StarDesign Hair lub StarDesign Jewelry.
Jeśli ktoś nie umie lub nie ma chęci na projektowanie maski to wystarczy, że zaprojektuje cokolwiek. Ja zaprojektowałam poduszkę, a co najlepsze zrobiłam to w StarDesign Interior.

2. Kup strój w StarBazaarze.
Idziemy do Bazaru i kupujemy cokolwiek. Ja standardowo kupiłam dywanik za kilka sm - chociaż dywanik to nie strój, zaliczyło :)

3. Zaprojektuj włosy w Stardesign Hair.
Tutaj podobnie jak wyżej - zaprojektowałam koszulkę w StarDesign Fashion (bez kupowania) i zaliczone.

Nagrody: kredka do makijażu, 30sm, 2sp

Brak komentarzy: