POMOC

Aby wyszukać konkretne zadanie przejdź do pola wyszukiwarki (lewy, górny róg tego bloga) i wpisz tytuł zadania lub jego fragment po czym kliknij lupę lub "enter" na klawiaturze.

Obserwatorzy

Moda Przyszłości

Moda Przyszłości

1. Kup przynajmniej 6 artykułów w Starplazie.
Idziemy na zakupy do StarPlazy i zaopatrujemy się tam w 6 artykułów (jeśli nie chcecie wydać majątku to szukajcie czegoś najtańszego poprzez zakładkę "Katalog" - może znowu wykrzykniki z DIY?)

2. Kup przynajmniej 4 artykuły w StarBazaarze.
Kolejno idziemy na Bazar i znowu zaopatrujemy się tym razem w 4 rzeczy (mogą być najtańsze).

3. Ubierz na siebie wszystkie artykuły i zapisz jako top style.
Teraz przechodzimy do pokoju głównego w naszym apartamencie, przebieramy się kilkukrotnie za każdym razem zapisując zmiany. Ja akurat w tym wypadku nie kupowałam ciuchów a dekoracje, zatem dodawałam sobie po jednej dekoracji zapisując zmiany za każdym razem :D


Nagrody: rękawiczki, 30sm, 2sp

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja kupiłam w starplazie kosmetyki i jak się w nie maluję to i tak zadanie nie zalicza mi się

Anonimowy pisze...

@anonimowy
To chodzi o top style czyli musimy coś zmienić w apartamencie a salon piękności nie wchodzi w grę :C

Unknown pisze...

pomózcie znaleź coś tanio na starbazarze