POMOC

Aby wyszukać konkretne zadanie przejdź do pola wyszukiwarki (lewy, górny róg tego bloga) i wpisz tytuł zadania lub jego fragment po czym kliknij lupę lub "enter" na klawiaturze.

Obserwatorzy

Na Podobieństwo Gwiazdy Część 2

Na Podobieństwo Gwiazdy Część 2

1. Kup 2 akcesoria do makijażu lub dodatki w Starplazie.
Kolejne wydatki.... Przechodzimy do StarPlazy i kupujemy to o co nas proszą. Ja tym razem kupiłam dwie ozdoby na dłonie za starmonety w sklepie SPRINKLED.

2. Zapisz nową fryzurę i zrób makijaż w Salonie Piękności.
Idziemy do Salonu Piękności, zmieniamy fryzurę a następnie zmieniamy coś w makijażu po czym zapisujemy zmiany.

3. Zrób zdjęcie w całego wyglądu i zapisz do Księgi Osiagnięć.
Teraz korzystając z aparatu robimy sobie zdjęcie i zapisujemy je w Księdze Osiągnięć.

Nagrody: róż do policzków, 30sm, 2sp

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nie moge zrobic 3p. nie moge zapisac zdjecia w ksiedze osiagniec. tylko do albumu moge... dziwne

HarajukuGirlPL pisze...

@ Anonimowy

a robisz zdjęcie w salonie piękności czy w apartamencie? bo to różnica

Włosiarka pisze...

Robicie zdjęcie w salonie piękności.
Pozdrawiam CatherinaFox :*

Unknown pisze...

kupiłam tatuaż ei mi nie zalicza jak je ubierma : mój nick : CharloteBrowson

Unknown pisze...

kupiłam tatuaż ei mi nie zalicza jak je ubierma : mój nick : CharloteBrowson

Kamil Kosznik pisze...

Salon www.bote.pl kompleksowo zadba o Twoj wygląd. Polecam!